2013. szeptember 5., csütörtök

Éjjel Londonban

Este nem igazán tudtam elaludni,egész végig csak forgolódtam. Olyan négy óra körül gondoltam egyet és kimentem az erkélyre a laptopommal. Koromsötét volt az ég,a szél pedig csak úgy süvített. Ennek ellenére kinn maradtam és bekapcsoltam az msn-t. Ricsi rögtön rám írt:
Ricsi:Szia Rebi.Mizu Londonban?♥
Rebeka:Szia Riccsii:DD Elvagyunk. :D Veled mizu?♥
Ricsi:Unatkozom
Rebeka:Akárhányszor veled beszélek,mindig eszembe jut az az este..:D
Ricsi:Én egy csomót gondoltam arra.
Rebeka: Na mi az,már is megbántad?
Ricsi: Nem,dehogy. Csak furcsán érzem magam..
Rebeka: ?
Ricsi: Hát elv. mi barátok vagyunk

Rebeka: Köszöntelek!Ez itt a Barátság extrákkal ;)
Ricsi: *-* Ha hazajössz adunk az ágynak :DDDD
Rebeka:Valaki megint beindult:D
Ricsi: Csak a szokásos...:D

Rebeka: Ejj-Ejj. Tényleg..valami fejlemény Glóriával kapcsolatban?
Ricsi:Semmi.Rám se néz

Rebeka: Ne legyél béna,menj már oda hozzá.
Ricsi: Én odamennék,de mindig Noémivel van
Rebeka: Noémivel?Ez még nekem is új. :o
Ricsi:Állandóan olvasnak..O.o Jó csajt néztem ki magamnak?!xD
Rebeka: Figyelj..Glória a lelke mélyén normális..:))
Ricsi: Nagyon mélyen?:dddddd

Rebeka:Nem is tudom,mit mondjak...xd
Ricsi:Nem csalódtam..xD
Rebeka:Nem tudlak elképzelni vele

Ricsi:Miért nem?!
-Mit csinálsz?-jött a hátam mögül egy hang.Rolié
-Csak beszélgetek Ricsivel
-Most nem teszek kommentet-mondta,majd megpuszilt
-Köszönöm-mondtam,majd halványan elmosolyodtam,közben pedig visszaírtam Ricsinek
Rebeka: Mert neked a...most ne sértődj meg,de neked a ribancosabb lányok valók,szerintem
Ricsi:Magada utalsz? :D:D:D:D:D:D:D:D
Rebeka: te kis farok...megsértődtem:|

-Nem akartalak megbántani-mondta Roli
-Amúgy hogy-hogy fenn vagy?
-Nem te vagy az egyetlen,aki nem tud aludni. Látom rajtad,hogy ideges vagy. Baj van?
-Nincs semmi-mosolyogtam
-Biztos?
-Ne játszd azt,hogy a Mónika Show-ban vagy-nevettem el magam
Ricsi:Ne sértődj meg kérlek,ígérem mindent jóvá teszek. Küldök egy képet a hasamról
Ricsi képet küldött
-Jézusom!Hogy néz már ki-pillantott rá a képre Roli
-Mer?-mosolyogtam
-Hát,mint egy páwa-szörnyűlködött
-Jaj,mert te szebb vagy-forgattam a szemem,közben pedig nevettem
-Mért,nem?!-akadt ki.Vagyis inkább: ,,akadt"
-Nem mondok semmit-jelentettem ki, majd újra a képernyőre néztem
Rebeka:Cuki a boxered,és kicsit ismerős is..:D
Ricsi:Hoppá! Mikre nem emlékszel ;)
Rebeka: Hát igen...:$
-Hohóó,ezt még én is értem-lesett rá a beszélgetésre (megint) a kedves társam
-Mi lenne,ha nem ezt néznéd?-kérdeztem,majd lehajtottam a laptop tetejét
-Szerintem visszamegyek aludni-ásított-fáradt vagyok
-Én még maradok
-Akkor jó éjt-mondta,majd átölelt
-Neked is
Ricsi: Van amúgy rózsaszín is ..:D
Rebeka: Na azt nem akarom látni .:D
Ricsi:Tudod mit?Nem tudom mikor van a születésnapod,de azt fogom neked adni
Rebeka: Istenem! A legjobb ajándék..:'D
Ricsi: Egyébként..küldtem magamról képet,szóval minimum,hogy én is kapok egyet rólad
Rebeka:Na nem hiszed,hogy én most itt fényképezgetni fogom magamatxD
Ricsi:Akkor keress régebbit,vagy nem érdekel :D:D:D:D
Rebeka:Ch.
Ricsi:Hajrá
Rebeka:Ha nem fogod be nem kapsz -.o
Ricsi: *Ricsike kussol:$*
Rebeka: ;)
Rebeka képet küldött
Ricsi: ahhhwwwwww*-* de ez régi -.-"
Rebeka:Azt mondtad jó ez is
Ricsi:Lementhetem?:D
Rebeka:Azt csinálsz vele amit akarsz
Ricsi:Szavadon foglak :D
Rebeka: Haha,valaki vicces..:'D 
Ricsi:Na mentem aludni,holnap suli.. ._. jó táncikálást:D♥
Rebeka:Neked meg sok sikert Glóriához. Ja,és! Akaszd ki a tanárokat,amíg nem vagyok ott. Te méltó helyettesem lehetsz :)))
Ricsi: Ígérem mindent megteszek ;D
Ricsi kijelentkezett



5 megjegyzés: