2013. november 16., szombat

Rock Shop

Egész este forgolódtam,nem tudtam aludni. Egész végig az 1D-vel történt dolgok jártak a fejemben.Nem akartam itt maradni Angliában, egyáltalán nem. Inkább mennék haza az üres házba a kómás ex-barátomhoz,az emo ex-barátomhoz,a francia féltestvéremhez és a drogfüggő unokatestvéremhez.
Roliban is hasonló dolgok fogalmazódhattak meg,mivel egész éjjel beszélt álmában
-Hazamegyünk,nem érdekel!-nyöszörgött
-Roli,hozzám beszélsz?-kérdeztem,mikor még nem fogtam fel,hogy alszik
-Hagyj minket Hunor................Veled,vagy nélküled,de elmegyünk innen-ordított
-Roli,ébresztő!-ráztam meg,mire felkelt
-Hazamegyünk-nézett rám,majd felkapcsolta az éjjeli lámpát
-Haza hát!-szögeztem le,majd ránéztem az órára-De nem hajnal egykor
-Akkor jó éjt!-mondta határozottan,majd elfordult,de öt másodperc múlva újra rám nézett-Mért ne mehetnénk most?
-Mert én álmos vagyok-nevettem,majd lekapcsoltam a lámpát-gyere,bújj ide és aludjunk. Holnap reggel pakolunk és megyünk
-Jó-mondta,majd odabújt hozzám és elaludtunk.
Reggel 11-kor csörgött Roli órája
-Legalább ne AC/DC-re kelnénk-bújtam a paplan alá. Semmi gondom nincs a bandával,csupán a dobszóló az elején kisebb szívinfarktust hoz rám...
-Bocsi-mondta,majd lehalkította a mobilt.
-Akkor megyünk,igaz?-kérdeztem
-Te szeretnél?-kérdezett vissza
-Nem esne nehezemre itt hagyni ezt a helyet...Te?
-Ezaz!Akkor pakolj!-mondta,majd lelökött az ágyról. Szó szerint a földre zuhantam
-Te mekkora nyomorék vagy-nevettem,majd megdobtam a kispárnámmal
-Héé-mondta,majd rámfeküdt
-Naaa,dagadék szállj le rólam,megfulladok-csapkodtam nevetve,majd elkezdett  csikizni,amitől röhögőgörcsöm lett
-Na,beszólsz még?-nézett ravaszul
-Nem...nem...csak engedj...el...-nevettem lihegve,mire szépen-lassan leszállt rólam
-Ez vicces.Ilyenkor mindig cukin nevetsz-mosolygott
-Most miattad fáj a hasam,te hülye-fogtam a pocimat
-Jaj,ne haragudj-simogatta meg az arcomat,majd megpuszilta a hasamat- Gyógypuszi. Jobb már,vagy megdugjalak?
-Jobb már-vágtam rá,majd nevetve elkezdtem összepakolni a bőröndömet. Roli és követte a példámat és gyorsan beszórtuk a cuccainkat a csomagokba. Cirka fél óra alatt össze is dobtuk a szobát,már amennyire össze lehetett,és elkezdtünk öltözni. Közben benyitott Hunor
-Hát ti mit csináltok?-értetlenkedett a rend láttán
-Hazamegyünk-jelentette ki lazán Roli
-HOGY MI?-ordibált
-Jól hallod-mondtam,miközben felvettem a pólómat...meleg,szóval gondolom nem néz meg. Kivéve ha biszex...
-Nem mehettek haza.Azt hittem,ezt tegnap megbeszéltük-értetlenkedett
-Egy éjjel sokat számít,tudod?És rájöttünk,hogy nem akarunk itt maradni. Nincs haszon benne-szólt Roli
-Mi történt?-kérdezte
-Az,hogy megutáltuk még jobban az 1D-t,Vanessát és még téged is
-Ha most haza akartok menni,menjetek. De akkor ki vagytok rúgva!-jelentette ki
-Szerintem ezt úgyis a főnök fogja eldönteni-álltam csípőre tett kézzel-és,ha tényleg kirúgtok minket,ám legyen. Találunk úgyis más csapatot
-Azt hiszitek,hogy kelleni fogtok más csapatnak,mikor megtudják mit műveltetek itt?!-nevetett-szánalmasak vagytok
-De nálad nem vagyunk szánalmasabbak.Elintézed a hazautunkat,vagy oldjuk meg mi?!-kérdezte Roli
-Jön a magángép egy óra múlva. Két órás az út. Váljék egészségetekre-mondta,majd kiment a szobából
-HAZAMEGYÜNK-kiáltottam el magam,majd Roli nyakába ugrottam
-Figyelj. Van egy óránk..menjünk ki kajálni,meg ajándékot venni.Mit szólsz?-mosolygott
-Oké,úgyis csomóó pénzem vár arra,hogy elköltsem-csillant fel a szemem,majd felvettem a maradék ruhámat. Egy fekete trikót választottam a F*ck feliratú rövidnadrágommal,és a szegecses magassarkú cipőmmel. Gyorsan kihalásztam a bőröndből a szegecses bőrdzsekit és a Dope feliratú szürke-fekete fullcapet,a nyakamba akasztottam a fekete Beats fejhallgatót és indulhattunk is.
Először is kaja után koslattunk. Mivel Mc Donald's Mc Donald's hátán volt,nem volt más választásunk,beültünk egy Big Mac-re. Miután jól laktunk,elgondolkodtunk
-Merre menjünk?-kérdeztem
-Csak van itt valahol valami gagyi ,,csájnai" bevásárlóközpont-kezdett sváboskodni drága barátom
-Hülye-nevettem-sajnálod a pénzt a barátaidra?
-Neeeeeeeeeeeeeeeeeeem-nézett bociszemekkel,majd elindultunk az utcán. Nagy nehezen találtunk egy szuveníres boltot,de mikor bementünk mindenhol I ♥ London feliratú pólók,táskák,fülbevalók,tollak,füzetek és egyéb hülyeség voltak,így azt a helyet gyorsan el is hagytuk
-Azt nézd-lett falfehér Roli arca
-Mit?Rosszul vagy?-lettem ideges.
-Ott egy....-mondta,és közben befogta a száját
-MI?!-kiabáltam
-Egy 1D bolt-mondta,majd ,,összeesett'' és rámdőlt
-Te hülye-nevettem-nagyon megijesztettél
-Hallod....Glória szereti az 1D-t nem?Vegyél neki ott valamit
-De ahoz be kell oda mennem..-szörnyülködtem
-Gyere,bemegyek veled-mondta,majd nevetve megfogta a kezem és bementünk az..... az ,,üzletbe". Mindenhol minden 1D volt és még olyan szag is volt.. kissé hányingerem lett a sok buzi láttán,de megpróbáltam nem lehányni az összes pólót. Gyorsan kiválasztottam egy tolltartót és megvettem,majd amilyen gyorsan lehetett,kimentünk.
-Akkor Glória megvan-mondtam
-Ja nekem meg a húgom és a nővérem is-emelte fel a zacskóját,amiben két póló volt.-Te még kinek veszel?
-Tibinek,Ádámnak,Laurának,Ricsinek biztos. Meg szernitem Dávidnak is...Szabinak pedig óvszert-nevettem
-Jaj én veszek Ákosnak-mondta
-Az ki?
-A haverom-húzta ki magát
-Oks.-zártuk rövidre,majd továbbsétálunk és mivel megláttunk egy boltot,amire óriási betűkkel volt kiírva,hogy: ,,ROCK SHOP",rögtön bementünk.
Belül szebb volt,mint kívül. Mindenhol bandáspólók,bandáspulcsik,bandásnadrágok,bandássapkák és minden bansa volt. BANDA BANDA BANDA
-Úr isten-mutattam a Black Veil Brides nadrágra
Amikor megláttam,hogy Andy is rajta van,rögtön tudtam,hogy megveszem. Fel is próbáltam és tökéletes volt
-Mennyibe kerül?-kérdezte Roli
-Öt dollár-néztem a cédulát. Tökre olcsó volt ahhoz képest. Be is tettem gyorsan a kosárba és innentől próbáltam a barátaimnak vásárolni,nem pedig magamnak
Mivel idő szűkében voltunk,10 perc alatt végigfutottuk a boltot. Vettem Laurának egy Iron Maidenes bögrét,Ádámnak egy Metallica-s pólót, Ricsinek egy Punks not dead feliratú pulcsit, és sunyiba Rolinak egy ,,imádom azt,aki vette nekem ezt a pólót" feliratú pólót. 
-Mennyi időnk van?-kérdeztem a Rock Shop előtt állva
-Még háromnegyed óra-nézett a telefonjára-szóval visszamehetnénk
-Menjünk-mondtam,majd bementem a boltba
-Ennyire  tetszik nektek a hely?-kérdezte a pultoscsaj
-IGen,nagyon
-Akkor tessék-adott a kezünkbe egy kuponfüzetet-ezt a webshopunkban fel lehet használni.Hallom a kiejtéseteken hogy külföldien vagytok. Ezek a szállítást kedvezményezik-mosolygott
-Köszönjük-mondtuk hálásan csillogó szemekkel,majd újra beljebb merészkedtünk. Most konkrétan két embernek kerestem ajándékot. Szabinak és Tibinek. Mivel mindkettő kanos én pedig találtam meztelennős csomagolású óvszert,persze,hogy azt vettem nekik .A többi ötödikes ajándéka pedig egyszerűen lett leintézve; mivel cigiznek,vettem nekik fém cigisdoboztartót és egy-egy doboz cigit
-Köszönjük szépen,viszlát-mentünk ki a boltból fizetés után. Zacskókkal megpakolva tértünk vissza a szállodába
Mivel a gépünk egykor indult,nem volt sok időnk. Épphogy megebédeltünk és átöltöztünk,már mehettünk is ki a reptérre.
-Itt a gépetek.Menjetek-eresztett el minket Hunor,mi pedig felszálltunk
Belül a gép csodálatosan nézett ki. Bőrülések és kaja,pia mindenhol,hogy a plazmatévét a gép végében már ne is említsem.


-Szerinted kirúgnak minket?-kérdezte Roli
-Valószínű. De akkor meg keresünk más helyet,hogy táncolhassunk
-Ja-mondta közömbösen
-Mért,te nem szeretnél táncolni?-néztem furcsán
-De-mondta ugyanúgy
-Akkor mi a baj?
-Mi van,ha hibát követünk el?-kérdezte 
-Miért követnénk el hibát?-kérdeztem vissza,miközben a kontaktlencsetartót,és a szemüvegtartót kerestem a táskámban. Igen,6 éves korom óta szemüveges vagyok
-Azzal,hogy most hazamegyünk gallyra vágjuk a karrierünket
-A karrierünket,amit máskor is elkezdhetünk-mondta,miközben kivettem a lencsét
-Te pápaszemes vagy?
-Igen
-De lencse csak 18 éves kortól lehet,nem?
-Apa haverja a szemészeten dolgozik. Ő szerezte nekem,de egy hét múlva lejár. Onnantól csak szemcsit hordok majd-mondta,miközben felvettem a fekete keretes ,,pápaszemet"
-Ezt nézd-vett fel egy dobozt a földről
-Mi ez?-kérdeztem,majd beültem mellé
-DVD-k. Megnézünk egyet?Ezek mind kétórásak,annyi az út is..
-Ez jól néz ki!-mondtam az egyik borítójára mutatva,amin egy lefejezett nő állt
-Szexy. Beindítom
-Addig hozok kaját-mondtam majd elsétáltam az asztalig amin mindenféle gyors kaja volt. Elvettem két Colát,egy zacskó chipset és egy pufit,majd visszaültem Roli mellé. A film hamarosan el is kezdődött. Elég gagyi volt,de időkitöltésnek tökéletesen megfelelt.
A repülő Pesten rakott le minket..
-Innen hogyan tovább?-kérdeztem
-SRÁCOK-hallottunk egy ismerős hangot.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése